Přeskočit na obsah

Vše o nákupu

DOPRAVA A PLATBA

Česká pošta

Objednávky uskutečněné Po-Čt do 18:00 a Pá do 15:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ThePay +49 Kč

Dobírka +79 Kč

GLS

Objednávky uskutečněné Po-Pa do 13:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ThePay +59 Kč

Dobírka +79 Kč

Zásilkovna

Objednávky uskutečněné Po-Čt do 18:00 a Pá do 15:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ThePay +55 Kč

Dobírka +70 Kč

Osobní odběr (Výdejní místo)

Osobní odběr lze uskutečnit pouze po platbě předem. Po přijetí platby budete vzápětí telefonicky kontaktování pro upřesnění času osobního odběru. Zboží lze převzít na adrese Jakubské Náměstí 128/6, Brno. Adresa je pouze výdejní místo.  Neúčtujeme si žádné poplatky za výdej zboží. Rezervace trvá 5 dní.

Po-Čt 10:00-22:00

Pá 10:00-15:00


INFORMACE

ThePay (Připravujeme)

je bezpečný platební systém, který spojuje dohromady všechny nejpoužívanější platební metody na českém trhu. Od nejoblíbenějších plateb kartou až po stále více oblíbenější platební tlačítka.

Seznam platebních metod:


Zrušení objednávky

Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.

1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.

2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, stačí zásilku odmítnout a uhradit nám poštovné na náš účet Fio Banka a.s.: 2500761745/2010

3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), můžete nám jí zpět odeslat na adresu:
Luboš Horníček, Jakubské Náměstí 128/6, 602 00 Brno

Posílejte v bublinkové obálce a dostatečně pojistěte. Zboží v poškozeném stavu nebo odeslané na dobírku neakceptujeme.

    Záruka

    Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.

    Reklamace

    Kupující je povinnen vrátit zboží v kompletním, nepoškozeném stavu. K reklamaci přiložte fakturu a písemné oznámení o zjištěných chybách a také požadavek na kompenzaci.

    Při jakýchkoliv připomínkách nebo dotazech se obraťte na +420 704 341 668 nebo info@playbay.cz