Přeskočit na obsah
Používáním webu vyjadřujete souhlas s využíváním cookies.

Vše o nákupu

DOPRAVA A PLATBA

Česká pošta

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte za 2 dny.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 119,- Kč 

Dobírka +35 Kč

Slovenská pošta

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte za 2 dny.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 6 €

Dobírka +1,7 €

GLS

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 94,- Kč / 7,2€

Dobírka +35,- Kč / 1,7€

Zásilkovna

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 59,- Kč / 3€

Dobírka +35 Kč / 1,7€

INFORMACE

Zrušení objednávky

Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.

1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.

2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, kontaktujte nás a zásilku nepřebírejte!

Pokud ji bez udání důvodů nepřevezmete, bude po vás požadováno uhradit 150,- Kč na náš účet pod VS Vaší objednávky. Výzvu k úhradě odesíláme e-mailem.

CZ - Raiffeisenbank a.s.: 2296535002/5500

SK - Raiffeisenbank a.s.: CZ6855000000002296535002 (bez poplatků)

3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), kontaktujte nás emailem a my vás informujeme o postupu vrácení zboží zpět k nám.

Vrácené zboží posílejte v bublinkové obálce a dostatečně pojistěte. Zboží v poškozeném stavu nebo odeslané na dobírku neakceptujeme.

Záruka

Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.

Reklamace

Kupující je povinen vrátit zboží v kompletním stavu. (Netýká se obalu.) K reklamaci přiložte fakturu a písemné oznámení o zjištěných chybách a také požadavek na kompenzaci.

S reklamací nás prosím kontaktujte na náš email. Bude vám zaslán Reklamační asistent s postupem, jak nám bezplatně vrátit reklamované zboží. Vyřízení reklamace zaslané jiným způsobem nemůžeme garantovat.

Při jakýchkoliv připomínkách nebo dotazech se obraťte na CZ +420 773 765 112, SK +421 944 318 157 nebo info@playbay.cz

Facebook Instagram LinkedIn