Přeskočit na obsah
Používáním webu vyjadřujete souhlas s využíváním cookies.

Vše o nákupu

DOPRAVA A PLATBA

Česká pošta

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 16:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál Comgate +69 Kč

Dobírka +89 Kč


GLS

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál Comgate +79 Kč

Dobírka +99 Kč


Zásilkovna 

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 10:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál Comgate +69 Kč

Dobírka +79 Kč


Osobní odběr

Osobní odběr lze uskutečnit na vybraných místech podle dohody. Po dokončení objednávky budete telefonicky vyzvání k osobnímu odběru. Nachází se zde pouze výdejní místo, nikoliv prodejna. Osobní odběr je zdarma a nelze platit kartou.

Výdejní místa:

  • Jakubské Náměstí 128/6, 602 00 Brno (DOČASNĚ POZASTAVENO)
  • Svatopluka Čecha 3844/22, 695 01 Hodonín

INFORMACE


Zrušení objednávky

Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.

1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.

2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, stačí zásilku odmítnout a uhradit nám poštovné na náš účet Komerční banka a.s.: 115-4173130207/0100

3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), můžete nám jí zpět odeslat na adresu:
Blastime s.r.o., P.O. Box 22, 695 01 Hodonín

Posílejte v bublinkové obálce a dostatečně pojistěte. Zboží v poškozeném stavu nebo odeslané na dobírku neakceptujeme.

    Záruka

    Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.

    Reklamace

    Kupující je povinnen vrátit zboží v kompletním, nepoškozeném stavu. K reklamaci přiložte fakturu a písemné oznámení o zjištěných chybách a také požadavek na kompenzaci.

    Při jakýchkoliv připomínkách nebo dotazech se obraťte na +420 728 243 716 nebo info@playbay.cz